Vaše mišljenje, sugestije i pitanja možete uputiti PaySpot-u:
telefon: 021/310 3000
e-mail: reklamacije@payspot.co.rs
Ukoliko želite da podnesete Prigovor na rad Institucije elektronskog novca i usluga koje pružamo, informišite se putem Obaveštenja o načinu podnošenja prigovora korisnika finansijskih usluga.
Prigovor možete podneti putem e-mail adrese: prigovori@payspot.co.rs
ili pismeno, putem Zahteva za podnošenje prigovora.
Vaš pisani prigovor možete ostaviti kod bilo kog zastupnika institucije elektronskog novca PaySpot ili ih poslati poštom na adresu:
PaySpot doo Novi Sad, Branimira Ćosića 2/II/201b, 21000 Novi Sad.
Institucija elektronskog novca nije u obavezi da reaguje na usmene prigovore.
O pravima uzbunjivača, postupku uzbunjivanja kao i o drugim pitanjima od značaja za uzbunjivanje i zaštitu uzbunjivača, informišite se u Obaveštenju o pravima uzbunjivača koja su predviđena Zakonom o zaštiti uzbunjivača.
Možete nas kontaktirati i putem e-mail adrese: kontrola@payspot.co.rs